Re: [NTG???] Sterowniki do komputera NEC i mały problem sprzętowy ;)

Autor: Maciek <kolul_at_o2.pl>
Data: Wed 13 Feb 2008 - 21:50:58 MET

MarcinCz pisze:

> Pierwszy googl:
> http://downloadcenter.intel.com/Product_Filter.aspx?ProductID=1700&lang=eng

Googlować googluję, ale jak można sie domyślić znajduję po <z
przymrużeniem oka>500</z przymrużeniem oka> stron ze sterownikami :]
Przeglądam, przeglądam i eksperymentuję, a posta tego napisałem w
nadziei, że mi sie poszczęści i natrafię na kogoś, kto ma akurat taki
sam komputer i zaoszczędzi roboty mówiąc: "tak, znalazłem, są tu" ;)
No i niestety ta karta, mimo iż zintegrowana to podobno 3com (tak
twierdzi NEC) a nie Intel :( Sterowników 3coma też jakoś nie łyka, więc
może ktoś jednak już to przerabiał i wie co to za ustrojstwo? Wygląda na
to, że trzeba zadzwonić do sklepu, może mają :( Jutro jeszcze sprawdzę
model everestem, może poda chociaż chipset tej karty...

> Drugi googl:
> http://forum.karen.com.pl/viewtopic.php?p=25245

Hehe, po tym widać, że jednak z szukaniem u mnie nietęgo ;) Wielkie
dzięki. Nie wpadłem na to, że grafika może robić takie cuda (słyszałem
coś o problemach ze skrótami ATI, ale nie o Intelu), a jako że system
"świeży" nie podejrzewałem żadnych "zewnętrznych" programów.

> P.S.
> Użyj googla.
> Marcin

Wielkie dzięki :)