Re: Kopiowanie na pendrive zawiesza komputer

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Wed 13 Feb 2008 - 16:54:27 MET

Mar@zky wrote:
> Zasilacz, prawdopodobnie sieje na +5 VSB z którego korzystają porty USB
> lub ma napięcia poza normami.Jeżeli nie zasilacz to sprawdź
> kondensatory na płycie głównej.

Moim zdaniem ani jedno, ani drugie. Najpierw upewniłbym się, że wina nie
leży po stronie złego zarządzania zasobami przez Windows, kopiując plik
pod jakimś Linuksem (takim, który pozwala na obsługę partycji
windowsowych).
Dawno temu podobne cuda działy się u mnie gdy pamięci miały złe
taktowanie. Takie przyczyny może też dawać brak właściwych sterowników do
chipsetu.

k,