Problem z dyskami

Autor: Piotr Kowalczyk <ufiastyWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Wed 13 Feb 2008 - 09:03:02 MET

Witam. Mój problem dotyczy niewykrywania przez windows dysku twardego i
nagrywarki dvd połączonej przez ATA. W systemie zainstalowany mam również dysk
SATA, który działa prawidłowo. Niniejsza sytuacja pojawiła się po formacie i
ponownej instalacji windows. Zna ktoś rozwiązanie tego problemu? Dodam tylko, że
w BIOSie oba napędy(dysk i nagrywarka) są wykrywane. Sprawdziłem również i kable
są dociśnięte. Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to, że od czasu do czasu po
ponownym uruchomieniu komputera oba napędy są wykrywane przez windows i
funkcjonują poprawnie. Moja płyta główna to Gigabyte GA-P35C-DS3R IP35 rev 2.1.
Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.