Ilość pamięci na płycie Asus A7V600-X

Autor: Jacek <jacban_at_op.pl>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 17:40:44 MET

Witam!
Mam płytę Asus A7V600-X z trzema bankami pamięci.
W instrukcji płyty napisano, że w przypadku pamięci PC-3200 obsadzać tylko 2
banki. Dotąd miałem PC-3200 2x256MB i dostalem 512 MB. Postanowilem
zamontowac jednak pamiec do 3 bankow. Wiem, że nie powinno się instalować
kości o rożnej wartości, ale co tam?
I po takim zamontowaniu do 3 banków system czyta, że jest 1 GB pamieci.
Komputer pracuje normalnie /tak mi się przynajmniej wydaje /, nie bardzo mam
okazję porównać pracę z innym kompem i prawidłowo osadzonymi pamięciami/
jeśli chodzi o ilość i wartość pamięci/.
Moje pytanie jest następujące: czy można sprawdzić jakimś programem, czy
moja pamięć tak dziwacznie skojarzona pracuje normalnie czy nie.
Dodam , że sprawdzałem już memtestem, i nie pokazał on żadnych uchybień.
Byłbym wdzięczny za ewentualne podpowiedzi.
Jacek