Re: Zasilacz Chieftec - czy wystarczy?

Autor: Kris <krzychu0012_at_wp.pl>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 17:32:31 MET

> 360W w zupełności wystarczy bo 8600GT ma około 45W przy max obciążeniu,
> procek ma 65W więc pozostaje spory zapas.

Ze na zasilaczu pisze 360 to nie znaczy ze tyle przy nowych kompach liczy
sie ile ma +12V bo z tej lini wiekszosc rzeczy korzysta a na tej lini on nie
ma 360W.

W kazdym badz razie do konfiguracji autora wystarczy i to z duzym
zapasem...a te producent pisze ile potrzeba to nie ma co czytac bo 400W
chieftec zasila u mnie podkrecony C2D do 3,5GHz i 88GT