Cichy dysk

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 14:10:36 MET

Witam

Kupiłem jakoś tak bezmyślnie dysk twardy i okazuje się, że współczesne
modele mogą zaskoczyć człowieka swoją głośnością. Kupiłem Seagate 400GB
ST3400620NS z zapisem prostopadłym i cały czas coś mi w głowie terkocze
;-) Nie chodzi mi o obracanie się talerzy, bo to jest w normie, ale
wszelkie operacji zapisu/odczytu. Dysk jest znacznie głośniejszy niż np.
2-letni Caviar 250GB.

Mam w związku z tym pytanie. Czy coś z poniższych modeli będzie wyraźnie
cichsze?
1. WD Caviar 400GB WD4000AAKS
2. Samsung 400GB HD403LJ
3. Seagate 400GB ST3400620AS