Re: Zasilacz Chieftec - czy wystarczy?

Autor: Fantom <szczukot_at_poczta.onet.pl.skasujto>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 11:57:25 MET

>Czy zasilacz da radę po modyfikacji zestawu?
>W manualu od karty graf. napisali, że zalecany zasilacz to 450W !!
>Chyba trochę przesadzają?

Odpowiedz sobie na pytanie : jak producent karty graficznej chce wyliczyc
moc potrzebna do zasilania kompa (w ktorym bedzie jego grafika) ? Ni moze !!
Z prostej przyczyny : nie zna pozostalych komponentow komputera. Co z tego,
ze poda np. te 450 W jak ja wloze u siebie 10 HDD, 2 maks proce itd ? Okaze
sie, ze mnei oklamal bo zasilacz nie wystarczy.

Fantom