Re: chipset pod Core 2 Quad

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Mon 11 Feb 2008 - 21:43:31 MET

Heraklit wrote:

> To już nie jest taka fajna, a wręcz nie warta zakupu:)

P5K PRO jest na P35+ICH9R (6 gniazd SATA) do tego 8 fazowe zasilanie z
MOSFETami Low ESR (3 generacji) i polimerowe kondensatory, solidne radiatory
na chipsecie i MOSFETach. Do tego pracuje stabilnie. Ale zawsze mozna
dolozyc 100zł i kupic P5K-E, która praktycznie nie oferuje wiele więcej.
Mnie z analizy pry na P35 wychodzilo za kazdym razem, ze P5K PRO jest
najlepsza w kategorii do 400zł. Pokaz mi inny model to Ci powiem dlaczego
wole tego ASUSA ;-)

--
pozdrawiam
      Mikolaj