Problem z płytą główną / dyskiem / grafiką ?

Autor: <s_krzemien_at_o2.pl>
Data: Mon 11 Feb 2008 - 10:37:33 MET

Witam.
Nabyłem nowy komputer:
Płyta główna: Gigabyte GA-P35-DS3L
Procesor: Intel Core Duo E4500
Pamięć: 2x1GB Kingston
Dysk: Samsung S166 160 GB
Karta graficzna: GeForce 8500 GT Asus Silent 256MB HDTV & DVI (PCI-E)

Problem nr 1:
W BIOSie znalazłem komunikat: Warning: "VGA card is not guaranteed to
operate normally". Zainstalowałem Vistę. W menedżerzeze urządzeń widać
tylko "standartową kartę VGA".
Problem nr 2:
Próbowałem zainstalować XP. Wszystko szło dobrze do momentu pierwszego
restartu, gdy pojawił się napis: "Błąd odczytu dysku". Przypominam, że
Vista zainstalowała się bez żadnego problemu...

Czy macie pomysły co jest nie tak ? Najprędzej wygląda jakby coś w
płytą główną było nie tak ?