Re: Notebook HP9770 lub inny 17" HP - opinie ?

Autor: gregc <grzeczu_at_usunto.klub.wytnijto.chip.pl>
Data: Mon 11 Feb 2008 - 09:14:49 MET

> Czy ktoś posiada osobiście ten konkretny model (a może inny 17" notebook
> HP bo pewnie maja podobną budowę) i może wypowiedzieć się bardziej
> obszernie na jego temat ?
> Za wszelką pomoc dziękuję

witam

Posiadam hp dv9000 (AMD turion x2 1,6GHz, 2 GB RAM, Gf7600, HDD 120 GB ) -
obudowa jest solidna, nic nie trzeszczy nie ugina się, zawiasy matrycy
solidne. Sama matryca też bardzo dobra ( ekran glare - wiadomo, z oknem za
plecami cięzko posiedzieć ). Bardzo fajny touchpad, ogólnie ładny wygląd
zewnętrzny ( ale to kwestia gustu ) - grzanie i hałas w normie. Wydajnośc
też ok, pracuje się przyjemnie a i w Wiedźmina w 1024x768 z cieniami i
światłem na medium da się spokojnie pograć. Generalnie fajny 'desktop
replacement'. Chociaż trochę za drogi - droższy od np Asusa a oferuje
(oprócz marki) tylko tą niby elegantszą obudowę ...

pozdrawiam