windows - problem

Autor: Piotr Kowalczyk <ufiasty.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 10 Feb 2008 - 23:30:42 MET

Witam. Zanim postaram się opisać mój problem, przedstawię moją konfigurację
sprzętową:

INTEL Core 2 Quad Q6600 2.40 GHz
Płyta Głowna Gigabyte GA-P35C-DS3R IP35 rev 2.1
Dysk twardy WD WD2500AAKS(SATA) oraz WDC WD1600JB(ATA)
Zasilacz : Corsair 520W
Karta graficzna: Galaxy 8800GT 512 MB
RAM KINGMAX Dual Channel PC6400 DDR2-800 2x1 GB
Karta muzyczna Audigy 2 ZS

Teraz mój problem. Po uruchomieniu komputera wszystko ok. System (windows xp
sp2) wgrywa się prawidłowo, do chwili gdy powinien zakończyć ładowanie i
przełączyć się na tą grafikę z napisem 'witamy'.ładowanie witamy
Właśnie w momencie, gdy powinna pojawić grafika, nic się nie dzieje, monitor
się wyłącza. Konieczne jest wtedy reset, czasami wielokrotny, aby system
uruchomił się normalnie. Zagadką jest czemu nie zawiesza się za każdym razem.
Gdy system już się uruchomi, działa prawidłowo, przechodzi przez wszystkie
testy. Wszystkie urządzenia zainstalowane są na najnowszych sterownikach, sam
windows również jest zaktualizowany. Niekiedy po poprawnym uruchomieniu
windowsa pojawia się okno "System odzyskał sprawność po poważnym błędzie".
Próbowałem już sam sobie poradzić z tym problemem, a oto to co już wykluczyłem:
karta dźwiękowa
dysk twardy(ata)
programy jak antywirus czy firewall, zresztą wszystkie inne działające w tle
programy też

Zauważyłem tylko, że w trybie awaryjnym system uruchamia się zawsze prawidłowo.

Ma ktoś jakieś pomysły co jeszcze może być przyczyną problemu? Będę wdzięczny
za każdą pomoc :)