Re: Średnio co ile lat trzeba wymieni ać monitor ?? [OT]

Autor: Giecze <czechowski_at_post.#skasujto#.pl>
Data: Sun 10 Feb 2008 - 22:21:06 MET

RadoslawF wrote:

>Brniemy ale skoro nikt nie krzyczy to ... chodzisz w tych butach
>codziennie ? Czy tylko w weekendy ?

No brniemy. Ja w swoich Scarpiach chodziłem stale w zimie i na późnej
jesieni, żyły jakieś 6 lat, nadal je mam, ale prawie bez bieżnika.

W Red Indianach na codzień od wiosny do jesieni (teraz też) - minimum
3 lata bez problemu a nie dbam o nie (sprawdzone na 2 parach własnych,
znajomi mają podobne i lepsze doświadczenia).