Re: GG, a router z prawdziwego zdarzenia

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Feb 2008 - 21:13:42 MET

"Paweł Tomaszewski" <peval84@gezate.pl> wrote in message
news:1cisltttgh9kq$.dlg@usmiechnijcie.sie.buraki.pl...

> NSIS - Nullsoft Scriptable Install System
> Problem leży po stronie instalatora. Albo plik jest uszkodzony albo coś
> działającego w tle blokuje instalator. Sprawdź w dzienniku zdarzeń czy
> przypadkiem nie ma komunikatu o błędzie. Podejrzewam, że wyłączyłeś jakąś
> usługę lub coś ci siedzi w pamięci.
>
> Nie zapominaj też, że jedyna pewna instalka jest wyłącznie na stronie
> domowej Gadu Gadu.
>
> --
> "Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
> * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *
> [...]

Pewnie masz rację - nie działają instalki, ściągnięte po sieci (albo z
Internetu, albo z mojego głównego kompa). Gdy uruchamiam taką instalkę na
dysku Córki z innego kompa, działa normalnie.

Ale problem jest zawiły, bo taką instalkę mogę uruchomić również z komputera
Córki - ale tylko wtedy, gdy jest na dysku sieciowym!

Co jest?