Re: Artykuly gloryfikujace WinXP a ganiace VISTA

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 10 Feb 2008 - 21:05:13 MET

> Niniejszym wyzywam Cię na pojedynek na podwórku, koło piaskownicy. Weź ze
> sobą płytkę z Wingrozą a ja weżme "Linucha".... Będziemy się nap...

ale ja mam daleko do piaskownicy:)
niechce mi sie:) a juz nap... wogole nie mam ochoty:)

> Dziękuję za zainteresowanie się stanem mojego umysłu. Melduje, iż używam
> systemów w zależności od stopnia ich przydatności w danym momencie.

wiesz nikt nikomu nie zabrania uzywania roznych systemow, nie mamy
wyznacznikow ze musimy uzywac systemow MS i koniec:)
wolnosc wyboru jest dobra i niech tak zostanie.
chodzi mi o brak logiki w "argumentach" podanych na tej stronie.

popieram merytoryczna dyskusje(chociaz niema co kruszyc kopi pomiedzy
zwolennikami linuxa a windowsa, kazdy ma to co lubi:)
ale wystarczylo mi pare min poswieconych na czytanie tej strony i moc
"argumentow" przeciwko Vista mnie oslabila:)
blagam, trzymajmy jakis poziom dyskusji:) troche wyzszu niz na tej stronie,
prosze:)

--
pzdr
piotrek