Re: HP Compaq nx7300 - pęknięta obudowa, piszczenie elektroniki i podłączanie monitora

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 10 Feb 2008 - 20:38:14 MET

Maciek pisze:
> 1) Przy pracy bateryjnej (i tylko wtedy) z komputera dochodzą bardzo
> głośne piski. Czy można coś z tym zrobić?

Jeśli naprawdę są *bardzo* głośne to próbuj się kontaktować z serwisem.
Ciche popiskiwanie to niestety ostatnio coraz częstsza przypadłość
laptopów i monitorów LCD, nic z tym nie można zrobić :(

> Czy gwarancja obejmuje
> takie uszkodzenia, czy nie warto nawet próbować?

Według mnie nie warto, bo to ewidentnie nie stało się samo od siebie.
Mam do czynienia z kilkoma egzemplarzami nx7300/7400 i nigdy coś takiego
nie miało miejsca, ich obudowy są dość dobrze wykonane.

--
_PSYLO_     |  http://www.cafepc.pl
GG:5563748  |  http://www.psylo.xin.pl