Re: EPIA na domowy serwer? nada sie czy nie?

Autor: spdk <mike_at_youregonnediesoon.com>
Data: Sun 10 Feb 2008 - 12:45:19 MET

kamilk pisze:

> Tylko zastanawia mnie 4-pinowe złącze zasilające obok gniazd PS/2, do
> których (chyba) nie ma przewodów w zasilaczach ITX-owych.
> Czy przejściówka jest w stanie podać odpowiednie napięcia?

Wlasnie zamowilem taka plyte, zamowilem tez w necie zasilanie picoPSU i
wlasnie przejsciowke, aby podlaczyc zasilacz takze do 4pin na plycie.
Jesli chcesz, napisze Ci jak to wszystko dziala po zlozeniu.

Plyta z prockiem pobiera 19W, ale i tak nie powinna dzialac bez zadnego
wentylatora. Cieplo bedzie sie zbierac w obudowie i bardzo szybko
bedziesz mial 90 stopni - 24/7 dlugo nie pociagnie.

Ja mam zamiar zamknac to wszystko w malutkiej obudowie wlasnej
produkcji, a przeplyw powietrza bedzie wymuszal pojedynczy wiatrak
fandera 12cm, skrecony na minimum.

--
Pozdro! Michal aka spdk @ mike kropka pawlik at gmail kropka com @
"You have played Guitar Hero enough to reach 1 million points!