Re: EPIA na domowy serwer? nada sie czy nie?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Sun 10 Feb 2008 - 12:36:07 MET

kamilk wrote:

> np. taka?
> http://tnij.org/aria

W zasadzie nie taka miałem na mysli, ale ta jest nawet mniejsza i fajniejsza
;-)

Ja widzialem takie:
http://www.mini-box.com/Intel-D201GLY2-Mini-ITX-Motherboard?sc=8&category=100

> Tylko zastanawia mnie 4-pinowe złącze zasilające obok gniazd PS/2, do
> których (chyba) nie ma przewodów w zasilaczach ITX-owych.
> Czy przejściówka jest w stanie podać odpowiednie napięcia?

OIDP to na to 4 pinowe idzie 12V, wystarczy przejsciówka z Molexa do HDD.
Mozna też użyć odpowiedni konwerter DC-DC, wtedy zasilasz kompa napieciem
12V z zasilacza jak w notebooku:
http://www.mini-box.com/picoPSU-90?sc=8&category=13

--
pozdrawiam