Re: jaki monitorek 19" *VA

Autor: Piotrek <nicdWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sat 09 Feb 2008 - 22:22:47 MET

Owszem podobno Belinea wstawia różne matryce spotkałem się już z tym kilka razy,
że monitor niby ten sam, ale kod był inny i matryca też. FS niby jest ok, ale po
8 godzinach przed nim ludzie się skarżą że im się spać chce i oczy bolą, no
chyba że to wina złych ustawień. Co do mva.pl to wiem o tym, że to zabytki,
miałem na myśli porównanie monitorów różnych firm, gdyż widać mniej więcej co
kto wsadził do monitorka. A co do różnic między MVA i PVA to z wszelkiej
posiadanej przeze mnie literatury wynika iż różnice są minimalne, więc nie wiem
skąd opinia o złych mva?