Re: Router z wbudowanym modemem kablowym

Autor: Tomek Banach <bez_tegotbanan_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 Feb 2008 - 19:04:19 MET

Mar@zky wrote:
> Użytkownik "Tomek Banach" <bez_tegotbanan@poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:fof12p$iih$1@news.onet.pl...

> nie widzę sensu korzystania z takiego urządzenia.

A dlaczego sa produkowane routery z wbudowanymi switchami o/lub modemami
? Zeby ograniczyc ilosc stojacych pudelek i wiszacych kabli.

> Podłączasz zwykły
> router Ethernetem do modemu kablowego i działa. Pozatym telewizje
> kablowe obsługują tylko własne modemy dostarczane czyli jak się
> podłączy obcy z innej kablówki to on nie będzie identyfikowany przez
> system DOCSIS dostawcy.

O tym samym napisali Szymon Wyrembak i Chopin i tego nie wiedzialem -
myslalem ze jest to analogiczne jak w DSL'u gdzie modem moze byc w
zasadzie dowolny byle haslo i login sie zgadzaly.

Dzwonilem do Aster i niestety oni nie udostepniaja urzadzen tego typu
jeszcze pogadam z technikiem ktory przyjdzie mi zakladac internet moze
pojdzie sie dogadac "za flaszke" ze przyniose im wlasne urzadzenie i mi
podepna.

--
Pozdrawiam
Tomek