Re: Energooszczędny i supercichy PC - czyli "bebechy" laptopa w stacji roboczej.

Autor: Tomek Banach <bez_tegotbanan_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 Feb 2008 - 18:07:35 MET

Użytkownik wrote:

> Czy ktoś z grupowiczów mógłby mi coś podpowiedzieć, wskazać drogę,
> rozwiązanie, pouczyć ?

Mysle ze niekoniecznie musisz kombinowac z czesciami laptopowymi

plyta glowna z radiatorem zaden problem - tylko taka ktora umozliwia
regulacje predkosci wentylatorow speedfanem
energooszczedny amd plus ninja scythe
karta graficzna nvidii - bo w tych speed fan potrafi odczytac
temperature
dysk do kieszeni scythe

Dorzucasz wiatraki na procesor grafike i dysk twardy i konfigurujesz
odpowiednio speedfana - 99% czasu wentylatory kreca sie na minimalnej
predkosci - u mnie np jest to 200obr/min i sa cichsze niz dysk w
kieszeni.

Problemem niestety jest zasilacz

http://www.silentpcreview.com/article699-page1.html

Ew niektore pasywne podobno sa w stanie sterowac predkoscia wentylatorow
jeszcze nie przerabialem tego tematu.

--
Pozdrawiam
Tomek