Użytkownik "Piotrek" <hiphop@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fok9am$goi$1@news.onet.pl...
>
> Użytkownik "Chopin" <stawnanet@wUpE.pEEl> napisał w wiadomości
> news:foiqo3$qed$1@news.onet.pl...
>> Bez dowodu zakupu nie będziesz mógł oddać niesprawnego sprzętu do sklepu
>> np. w ramach "niezgodności towaru z umową". Mając gwarancję oddajesz
>> sprzęt do autoryzowanego punktu serwisowego HP.
>
> Miejsce zakupu (firma) i tak ma lokalizację daleko ode mnie (ciężko
> stwierdzić czy wogóle istnieje bo nie jest to jakaś sieć ogólnopolska
> sprzedaży), więc ze "zwrotu do punktu sprzedaży i tak bym pewnie nie
> skorzystał....
> Chodzi mi o to, jakie dokumenty muszę przedstawić HP by skorzystać z
> gwarancji (ktora, notabene, dla prywatnych użytkowników jest
> door-to-door). Czy notebook musi być jakoś zarejestrowany w HP ?
>
Szczegółow szukaj u źródła, czyli w serwisie HP (lub jego autoryzowanych
przedstawiecieli).
-- Chopin "Gdynia Moje Miasto" stawnanet@wUpE.pEElReceived on Sat Feb 9 16:15:08 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 09 Feb 2008 - 16:51:07 MET