Re: Notebook: gwarancja a dowód zakupu ?

Autor: Chopin <stawnanet_at_wUpE.pEEl>
Data: Sat 09 Feb 2008 - 16:14:23 MET
Message-ID: <fokg08$434$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "Piotrek" <hiphop@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fok9am$goi$1@news.onet.pl...
>
> Użytkownik "Chopin" <stawnanet@wUpE.pEEl> napisał w wiadomości
> news:foiqo3$qed$1@news.onet.pl...
>> Bez dowodu zakupu nie będziesz mógł oddać niesprawnego sprzętu do sklepu
>> np. w ramach "niezgodności towaru z umową". Mając gwarancję oddajesz
>> sprzęt do autoryzowanego punktu serwisowego HP.
>
> Miejsce zakupu (firma) i tak ma lokalizację daleko ode mnie (ciężko
> stwierdzić czy wogóle istnieje bo nie jest to jakaś sieć ogólnopolska
> sprzedaży), więc ze "zwrotu do punktu sprzedaży i tak bym pewnie nie
> skorzystał....
> Chodzi mi o to, jakie dokumenty muszę przedstawić HP by skorzystać z
> gwarancji (ktora, notabene, dla prywatnych użytkowników jest
> door-to-door). Czy notebook musi być jakoś zarejestrowany w HP ?
>
Szczegółow szukaj u źródła, czyli w serwisie HP (lub jego autoryzowanych
przedstawiecieli).

-- 
Chopin
"Gdynia Moje Miasto"
stawnanet@wUpE.pEEl 
Received on Sat Feb 9 16:15:08 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 09 Feb 2008 - 16:51:07 MET