Re: Notebook

Autor: XWindowsMen <TEN.ADRES.NIE.MA.xwindowsmen_at_gmail.WIELKICH.LITER.com>
Data: Fri 08 Feb 2008 - 21:00:46 MET

"Gosia" <gosiapraca(malpka)orange.pl> spłodził(a)...o ... coś takiego:

> ASUS http://www.primakomp.pl/product_info.php/products_id/3337

Tego posta piszę właśnie z tego laptopa :) Używam go od października. Mam
tylko mniejszy HDD (80GB) i mniej RAM'u (1GB). Na razie nie mam z nim
problemów.

Bateria trzyma 2h - 2h 15min. HDD raczej cichy, słychać go że działa ale nie
jest to dźwięk upierdliwy. Jedno co mogę mu zarzucić... to materiały.
Schludnie, ładnie wykonany... ale do tego plastiku ciągnie kurz :/ Nie wiem
czy wszystkie laptopy tak mają... ale ten mój lubi kurz ;] Na sprzęt nie
narzekam - spisuje się :)

--
<!--
// "Nienawidzę bycia miłym, bo uwielbiam budzić niechęć