Re: Cos zamiast A7V600-X

Autor: suskind <suskind_at_gazeta.pl>
Data: Fri 08 Feb 2008 - 18:15:30 MET

Artur M. Piwko pisze:

> W takim razie może jakaś płyta z wbudowaną kartą graficzną Ci wystarczy?
> Sam mam taką Gigabyte'a i czekam, aż 8800GT spadnie do rozsądnego
> poziomu dla nie-tak-dużo-grającego.

Nie potrzebuje nowej grafiki. Mam GF7900GS ktora spokojnie mi wystarcza
na moje gry (BF2142 i COD4). Problemem jest tylko plyta glowna.
Przekonaliscie mnie do nowego sprzetu. Nie chce tylko wydac wiecej niz
500 zl zachowujac swojego GeForca na teraz a miec mozliwosc zmiany na
PCI-E w najblizszych 4 miesiacach

Widzialem pare takich plyt na Allegro, ale nie chcialbym kupic bubla i
dlatego sie do was zwracam o porade :)

suskind