Re: poprawa wydajnosci

Autor: marad <marad_at_poczta.onet.eu>
Data: Fri 08 Feb 2008 - 18:13:59 MET

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
news:rmhhndoiooy1$.dlg@masz.facet.luzik...

> Działałeś XP na 256MB pamieci? To ty twardziel jesteś. :-)
> Każda ilość dodanej pamięci i jakaś inna karta graficzna odmienią ci
> kompa nie do poznania.
> FX5200 to "legenda" Nvidii... :-))
> pz
> Piotr

dzieki za wskazowki, na poczatek dokupie troche tej pamieci, myslalem o 1GB
ale patrze w sklepie i mam do wyboru albo pamieci GoodRAM albo Kingston,
dalej mam albo zwykle 1GB albo dual 2x512MB, i na koniec w przypadku pamieci
Kingston mam opcje 'CL2 HyperX' cokolwiek to znaczy. Stad moje jeszcze jedno
pytanie, ktora konfiguracja bedzie najlepsza, poniewaz ceny sa raczej
porownywalne.