Re: Nie dziala RAID/AHCI

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Fri 08 Feb 2008 - 17:43:39 MET

Radosław Sokół pisze:

> 1) Hot-swap.
>
> 2) Brak ograniczenia liczby urządzeń do 4.
>
> 3) NCQ.
>
> 4) Problemy instalacyjne są *tylko* z Windows XP -- siedmio-
> letnim systemem, który już ze 2 lata temu powinien być
> wycofywany z handlu. Linux i Vista nie mają najmniejszych
> problemów z AHCI.

Nom, absolutnie żadnych problemów. Aby poczytać o tym braku problemów
można spojrzeć choćby tu:

http://support.microsoft.com/kb/931369

> Jak dla mnie to wystarczające powody, by nie pozostawać przy
> IDE. A swoją drogą, dlaczego przy IDE, a nie MFM? ;)

Chętnie, o ile mi powiesz, jak mam zainstalować Vistę z AHCI na mojej
mobo :)
Dodajmy, że po integracji w/w poprawki udało się zainstalować system,
ale po wgraniu styczniowego pakietu z Windows Update automagicznie
przestał działać :)

--
|        Andrea           |Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H
AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD2600XT, Arctic Freezer 64Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Seagate ST3160815AS 160GB, WDC WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-111L, Samsung SM-960BF, Be Quiet BQT E5-350W, + Audigy SE