Re: Zmiana SB Audigy SE na X-Fi mX Xtreme Gamer problem...

Autor: btn <wole_at_bez.pl>
Data: Fri 08 Feb 2008 - 16:00:25 MET

Fenio wrote:
> Dla pewności może sprawdź x-fi na innym komputerze. Może jest
> uszkodzona.

"Kartę sprawdziłem na innym kompie i nie ma takich problemów :-("

Jakie masz połączenie monitor-karta graf? DSub czy DVI? U mnie czasem też
komputer startuje lecz nie wykrywa sygnału na DVI i trzeba przełączać na
DSub. Chociaż z takim przypadkiem aby to było zależne od włożonego
urządzenia pod PCI to się pierwszy raz spotykam.