Re: Cos zamiast A7V600-X

Autor: suskind <suskind_at_gazeta.pl>
Data: Fri 08 Feb 2008 - 15:12:18 MET

Adramelech pisze:

> Sprzedaj proca, grafike i pamięci na allegro, i kup Athlona X2 4000+, 2GB Ram
> PC6400, HD3850 i jakąś płyte. Różnica będzie mocno odczuwalna, a wydasz w
> przybliżeniu tyle samo co za sensowną płytę pod s462.

No roznica faktycznie byla by odczuwalna ale...
Czy sensowna plyta pod S462 kosztuje ~480 zl ?
Tyle mi wyszlo do doplacenia za taki zestaw po sprzedaniu obecnego
sprzetu. Nie liczac porzadnego coolera.
Najdrozsza plyte pod Socket A widzialem na allegro za 235 zl.

Niestety narazie nie moge sobie pozwolic na wydatek 500 zl. Tym bardziej
ze w zeszlym miesiacu wydalem 400 zl za nowa grafike.
Do tego jeszcze żonka która po ostatnich wydarzeniach postanowiła
przyjrzeć sie moim finansom ;)

Moglbys mimo wszystko jednak cos zasugerowac pod mojego athlona ?

suskind