Jak sie wlacza automatyczny dupleks w HP ??

Autor: Fantom <szczukot_at_poczta.onet.pl.skasujto>
Data: Fri 08 Feb 2008 - 14:30:21 MET

Witam
Kupilem drukarke HP M2727nfs. Wg opisu na a, posiada ona cos takiego jak
automatyczny dupleks. Jezeli dobrze rozumiem, to moge wydrukowac cos na
dwoch stronach jednej kartki nie podchodzac do drukarki (wydrukuje sie
pierwsza strona, potem chyba wciagnie i wydrukuje cos na drugiej). Ale za
nic nie moge znalezc jak to sie ustawia. Co trzeba ustawic w sterownikach a
co na drukarce aby to zadzialalo ? Ustawialem juz chyba wszytsko co
mozliwe - i ciagle po wydrukowaniu pierwszej strony mam komunikat, ze mam
podejsc i wlozyc ja odwrotnie do podajnika. Ale to chyba nie jest
automatyczny dupleks tylko reczny

Fantom