Zmiana SB Audigy SE na X-Fi mX Xtreme Gamer problem...

Autor: Andrzej <linser_at_wp.pl>
Data: Fri 08 Feb 2008 - 14:08:30 MET

komp:

Asus M2R32-MVP
AMD 64 x2 4000+
DUAL Patriot DDR2 2x1GB 667mhz
Asus Nvidia 8800GT
Tacens 520W
Creative X-Fi mX Xtreme Gamer

Zmieniłem ostatnio kartę dźwiękową z SB Audigy SE na
X-Fi mX Xtreme Gamer i jest problem tzn. po włożeniu
karty komp startuje; dyski, napędy, wiatraki, natomiast brak
jest sygnału na monitorze, jak włożę ponownie starą kartę to jest ok.
Oczywiście karta zintegrowana jest wyłączona w BIOS-e.
Kartę sprawdziłem na innym kompie i nie ma takich problemów :-(

Moje próby:
- montaż karty dźwięk. w innym gnieździe PCI
- montaż karty graf. w innym gnieździe PCI-E
- aktualizacja BIOS-u do v1009
- wyłączyłem raz na próbę kontrolery: firewire, serial port, USB, LAN

Czyżby X-Fi się gryzła z płytą bądź grafiką ? czy da się coś z tym
zrobić nie używając młotka ?
Szukałem trochę na goglach, ale nie mogę znaleźć przyczyny. Poradźcie
coś proszę.

Z góry dzięki. Pozdrawiam.