Laptop do pracy, 17 cali, do 3, 5 tys. Ktory z trzech modeli?

Autor: Oriano <oriano_at_mejl.pl>
Data: Fri 08 Feb 2008 - 12:58:30 MET

Witam serdecznie,

Zwracam sie do was z goraca prosba. Otoz, musze szybko kupic laptopa do
pracy. Wiem czego oczekuje po maszynie, ale nie wiem, ktory model wybrac;)

 Dlatego najpierw przedstawie swoje wymagania, a potem zaproponuje 3 modele.
Prosilbym Was o pomoc w ostatecznym wyborze ;)

- laptop do intensywnej pracy biurowej - po 10-11 godzin na dobe (pakiet
Office, internet, prosta obrobka zdjec z aparatu);
- musi miec dobra i duza matryce, zeby nie zajechac oczu - dlatego chcialbym
17 cali;
- musi miec bardzo wygodna klawiature, bo moja praca to przede wszystkim
pisanie + koniecznie numeryczna (arkusze kalkulacyjne)!
- laptop musi byc solidnie wykonany, trwala obudowa, ktora nie bedzie mi
oblazila po kilku miesiacach intensywnego uzywania;
- laptop musi miec wygodne umiejscowione lacza - z punktu widzenia pracy
stacjonarnej (np. wtyki usb, audio)
- laptop nie musi byc lekki, bo nie bede z nim podrozowal. Transport tylko
autem na linii praca - dom;
- komp nie musi miec super wydajnej baterii, bo i tak 90% czasu bedzie
podlaczony do kabla;
- rozrywka typu gry, filmy raczej sporadycznie, ale milo bedzie, jesli
uciagnie gierki sprzed roku ;)
- pojemny i mozliwe szybki dysk - bede tam zgrywal sporo fotek z cyfrowej
lustrzanki, ktore potem beda obrabiane. Wiem, ze mozna to wypalic na plyte,
ale ja chce wlasnie miec je pod reka na dysku (specyfika pracy);.
- z racji tego, ze ma to byc komp do codziennej pracy, to musi byc
niezawodny. Czyli zalezy mi na firmie i modelu mozliwie bezawaryjnym. Kazda
awaria lapa = dzien wolny od pracy, jesli wiecie co mam na mysli....

To w zasadzie wszystko. No i cena. Z racji ograniczen wytyczonych przez
ksiegowosc moze to byc max. 3,5 tys. zl.

Mam na oku 3 modele. Ponizej wklejam linki do nich. Wybor sklepu online
przypadkowy, kolejnosc wklejania tez:

1. Toshiba Satellite P200-1I4
http://www.komputronik.pl/Notebooki/Toshiba/Satellite__dla_kazdego/seria_P_X__17/Toshiba_Satellite_P200_1I4_T2370_17___2GB_250GB_VHP_/pelny,id,51552/

2. HP Pavilion dv9625ew
http://www.komputronik.pl/Notebooki/HP_Compaq_/_Pavilion/Notebooki_HP_Pavillon_rozrywka_dla_domu/HP_Pavilion_dv9x000__17_cali_duza_wydajnosc_rozrywka_dla_domu/HP_Pavilion_dv9625ew_T5250_17__1GB_NV8400_160GB_VHP_WYP/pelny,id,51597/

3. Asus F7F-7S050C
http://www.komputronik.pl/Notebooki/Asus/Cyfrowy_Dom__seria_A7_W1_W2_G1_G2_M51SR_X55SV/A7C__A7U_F7F__multimedialne_centrum_rozrywki/Asus_F7F_7S050C__T2450_17_W__2GB_160GB_VHP_/pelny,id,48948/