notebook za ok 3000-3500pln ?

Autor: Yoop <yoop_at_gazeta_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 08 Feb 2008 - 10:26:03 MET

Witam,

Prosze o poradę w wybraniu notebooka w cenie ok 3000-3500 brutto.
Przeglądałem kilka sklepów, ale wybór jest olbrzymi, a ja nie śledze tego
na bierząco i nie bardzo potrafię coś wybrać.
Jeżeli nie ma absolutnie nic wartego polecenia w tym zakresie cenowym, lub
jest coś fajnego, niewiele droższego, to można podnieść nieco górną granicę
cenową.

Poza standardowymi pracami biurowymi, będzie też używany do obróbki grafiki
2D, stąd pożądany RAM, procesor i w miare szybki dysk. Żadnych gier ani nic
podobnego, więc karta graficzna raczej nie jest kluczowym parametrem,
podobniej jak wielkość dysku.
Co do matrycy to najchętniej 15", no i nie TN.

Zdaje sobie sprawę że trudno w tej cenie dostać jakiś extra sprzęt
najlepszych marek, mam jendak nadzieję że da się wybrać jakiś sprawny
komputer, który posłuży przez 2-3lata.

Pozdraawiam,
Yoop