Re: oddam monitor CRT 14

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 16:13:34 MET

Użytkownik "wredny_menel" <wredny_menel@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:foetgv$2og$1@inews.gazeta.pl...

> W świetle obowiązujący przepisów i kosztów przymusowej utylizacji
> jak postawi piwo to i tak taniej mu to wyjdzie ;PPP

Joo.. Mo żona truje - weź tą 15-stkę kolorową wywal gdzieś, na złom oddaj,
albo daj dzieciom jakimś. A dzieci jak słyszą, ze to nie LCD, to mówią,
żebym do muzeum oddał, bo to pewnie sprzed wojny jest.

Teraz 19 cali CRT żony będe wymieniał na 24 LCD. Co ja z tym 19'' klockiem zrobię?
Chyba na wsi będzie robił za niedzielny zetaw multimedialno-internetowy.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin
Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB