Re: Wybór drukarki

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 15:51:50 MET

Użytkownik "Tomasz" <labeo7@USUŃpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:fof2d7$n9o$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "***Einstein*** napisał w wiadomości
>
> moze Lexmark E120n

O - KU ! Tylko nie lexmark! To potrafi się zapętlić i często nie reaguje na anulowanie wydruku.
Księgowa puściła jakisraport, to kilka godzin szedł jej, i nie dały rady żadne restarty.
Po kilku latach pracy w branży nauczyłem się dwóczh rzeczy:
1. jak drukarki, TO NIE OD LEXMARKA! Bo to tanie g.
2. jak monitory to NIE OD LG! Bo LG robi hu..we lodówki.

Wróć do HP. Weź soie coś a'la
 LJ 4100 N
To jest nie zatapialne!

Serdeczne pozdrowienia