Re: Jak "kupowałem" w Komputroniku

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 15:38:56 MET

Dnia Tue, 5 Feb 2008 22:33:35 +0100, M... napisał(a):
> Tak z ciekawoœci dlaczego ludzie kupujš w komputroniku jak na pewno da się
> taniej w innym sklepie kupić? Ja tam nic nie kupowałem, ale na tej grupie
> kršży opinia że w komputroniku się oglšda, a kupuje gdzie indziej,
> oszczędzajšc 10-15%.

Bo np. mają standardowe procedury załatwiania reklamacji... I wiesz, że
szansa na 1.5 miesiąca oczekiwania na wymianę dysku (Apollo, Kraków) albo
miesiąc czekania na naprawę wady fabrycznej laptopa (Morele) jest
odpowiednio mniejsza niż w w/w firmach-krzakach :)
A do tego można płacić kartą bez dopłacania 3%, jest wygodna wyszukiwarka
i konfigurator. A same salony z reguły mają dobrą lokalizację (np. w Krakowie
jedynie Komputronik ma sensowną lokalizację, wszystkie inne sklepy
komputerowe są w miejscach gdzie zaparkowanie graniczy z cudem)... Jak dla
mnie - wystarczy :)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944