Coś dziwnego z Pinnacle Hybrid Pro

Autor: Buster <radoslaw.dobrowolski_at_gmail.com>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 10:56:53 MET

Witam.
Mam płytę główną Asus M2N-SLI. Wetkniętą mam w to kartę TV Pinnacle
Hybrid Pro na PCI. I jest bardzo dziwny objaw. Otóż. Kiedy nie
zainstaluję żądnego sterownika do karty dźwiękowej zintegrowanej z
płytą, mogę spokojnie odbierać kanały TV i radio. Tzn. instaluje się
czysty sterownik MS do urządzenia audio USB. Ale w momencie, gdy tylko
zainstaluję sterowniki do tej karty, karta TV przestaje działać.
Myślałem, że zmiana karty dźwiękowej coś pomoże. Kupiłem więc kartę
Creative SB X-Fi. Niestety jest ten sam objaw, czyli po zainstalowaniu
sterownika dźwięku, tracę możliwość oglądania TV. Czy ktoś wie co to
może się dziać???