Re: praktyczne różnice pomiędzy Core Dual i Core 2 Duo ?

Autor: Fantom <szczukot_at_poczta.onet.pl.skasujto>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 08:36:37 MET

> Nie laptop jest dwurdzeniowy tylko procesor. Ktory w laptopie jest
> projektowany pod maksymalną oszczędność energii a nie wydajność (choć
> faktycznie coreduo i core2duo wydajność ma całkiem niezłą). A o
> wydajność całego zestawu, zwłaszcza w obróbce wideo itp, nie decyduje
> procesor, tylko cały system - pamięci, czipset, dysk itd. A sam dysk w
> laptopach jest _zdecydowanie_ wolniejszy od wersji 3.5"

> A jak wygląda porównanie szybkości dostępu dla SATA 2,5 i 3,5?

Proponuje Ci tak : wez dowolny laptop i desktop z identyczna konfiguracja
(wielkosc dysku, ram, procesor, czipset). I odpal dowolny test. Dla pewnsoci
nawet na laptopie ustaw maks wydajnosci a nie oszczedosci baterii. I zobacz
wyniki. Nigdy tego nie robilem, ale jestem na 100 % przekonany, ze kazdy
wynik bedzie na niekorzysc lapropa. I to o przynajmniej 10 %.

Fantom