Re: dobry tani router

Autor: Brodi <madmax81_at_ilovespam.interia.pl>
Data: Wed 06 Feb 2008 - 23:33:03 MET

Q pisze:

> a co sadzisz o sprzecie sieciowym tp-link'a ?

na razie nie miałem styczności ze sprzętem tp-link, sporo osób poleca
wifi na pcmcia ale czas pokaże, poszukaj czegoś na forach

Reklama :]

Produkty firmy TP-LINK
TP-LINK jest największym chińskim producentem sprzętu sieciowego dla
sektora SOHO. Firma została założona w 1996 roku. Systematycznie notuje
wzrost udziałów w rynku produktów sieciowych. Obecnie współpracuje z
ponad 600 dystrybutorami w Chinach i na świecie. Posiada dwie fabryki z
21 liniami produkcyjnymi. Zatrudnia ponad 100 doświadczonych inżynierów,
pracujących w nowoczesnych laboratoriach. Doskonałe zaplecze techniczne
oraz system zarządzania jakością zgodny z normą ISO9001 sprawiają, że
produkty TP-LINK dają gwarancję wydajności, pewności i stabilności
działania. Jakość produktów została potwierdzona licznymi nagrodami w
niezależnych testach urządzeń. Oprócz urządzeń sygnowanych logiem
TP-LINK firma produkuje wersje OEM dla innych producentów produktów
sieciowych.

Oferta TP-LINK obejmuje:
- punkty dostępowe
- routery
- karty sieciowe
- przełączniki
- mediakonwertery
- modemy

Dystrybutorem produktów firmy TP-Link w Polsce jest Atel Electronics

Strona producenta: http://www.tp-link.com