Re: [pyt] Przejsciowka 2x PS2 -> 1 x USB

Autor: Leon Mazurek <leon.mazurek_at_wp.pl>
Data: Wed 06 Feb 2008 - 22:29:59 MET

Użytkownik "Daro" <daro987@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości
news:fod7sj$2qe$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Chcialbym czasem miec mozliwosc podlaczenia bezprzewodowych klawiatury i
> myszy (ktorych odbiornik przylaczany jest do komputera przez 2 gniazda
> PS2: klawiatury i myszy, czyli zielone i fioletowe) do laptopa, ktory
> niestety PS2 nie posiada, ale ma USB. Zastanawialem sie nad odpowiednia
> przejsciowka. Najlepiej, zeby zajmowala ona 1 port USB i udostepniala te
> dwa gniazda. Pytanie: czy cos takiego istnieje i jak sie fachowo nazywa,
> to juz sobie wyszukam na Allegro czy w innym sklepie

Uwazaj, bo są różne wykonania na rynku.
Spotkałem się z takimi co za diabła nie chodzą z myszami optycznymi
logitecha a z kulkami bez problemu.
Nie wiem dlaczego tak jest, ale takie mam doswiadczenia.
Ja polecam takie coś
http://www.digitus.info/scripts/digdetail.asp?artnr=DA%2D70118&showpfad=ja

L.M.