Karta graficzna i komp do gier

Autor: akanid <akanid_at_bez.spamu.prosze.wp.pl>
Data: Wed 06 Feb 2008 - 22:12:01 MET

Witam

Za jakiś czas będę kupował nowy sprzęt. Sprzęt no którym mam zamiar
pogrywać se np. w Crysisa czy innego Wieśmina na 42calach i 1920x1080. i
w maks detalach. Panowie proszę poradźcie co tu wybrać? Preferencja na
produkty markowe z górnej półki i nie przesadnie drogie tzn. mam na
myśli, że powiedzmy jak na grafikę 8800 trza dać 2500zł to trzeba i wsio
ale jeśli będzie opcja ze ta karta robi jeszcze kawę za dopłata 100zl to
ja podziękuje :). Planowany system do użytku Vista 64bit. Wydaje mi sie
że chyba ze 4GB albo nawet 8GB ramu (czy tez może 6GB?? może DDR3??).
Komputer bez dysku (mam 3 WD na sata(2x160+500), obudowy (mam dobrą) i
wszelkich napędów. Tylko zasilacz jeszcze do tego bo zaloze sie ze stary
silverpower 350W moze niewydolic. Aha jesli to mozliwe to preferwalbym
konstrukcje intela + nvidia. Cos czytalem ze w polowie lutego moze sie
pojawic cos nowszego jak 8800 (GF9xxx???). Poniewaz plan zakupu sprzetu
jest na za okolo 3miechy jestem w stanie zaczekac troche i spokojn ie
wybrac i dobrac komponenty. No i oczywiscie skoro Vista 64bit to i chyba
SB X-Fi jakis do dzwieku żeby byla sprzetowa obsługa. Komputer
generalnie ma miec jedna grafike bez zabawy w SLI. Ilosc PCI zwykłych na
plycie jest w zasadzie uzalezniona od tego czy XiFi siedzi na PCIE czy
zwykłym.

Budzet: Grafika 2500zł
Reszta: powiedzmy, że okolo 1500zł
ceny luzne dosc powiedzmy ze maksymalny budzet to 5000 lecz trzymajmy
sie dolnej granicy czyli 4000zl.

akanid