Re: glosny wiatrak przy wlaczaniu kompa

Autor: <cichy_at_hell-spy.de>
Data: Wed 06 Feb 2008 - 20:33:30 MET

----- Original Message -----
From: "Pawel" <pawel.CUTlewandowski@internetmail.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Wednesday, February 06, 2008 4:46 PM
Subject: Re: glosny wiatrak przy wlaczaniu kompa

> No wlasnie moze w tym rzecz,bo jezeli jest restart to normalnie jest bez
> halasu,dopiero po wlaczeniu po kilkugodzinnej przerwie jest glosno.

A ja tam dalej bede sie upieral :) ze tak dziala system regulacji
wentylatorów. Plyty glowne komputerów, z którymi spotykam sie w pracy
dzialaja wlasnie tak, ze gdy juz obroty wentyla sie zwolnia po pierwszym
starcie, to przy restarcie brak zjawiska "wycia" ale wystarczy komputer
wylaczyc dajac Shutdown i uruchomic go nawet po 1-2 sekundach i ponownie
jest rozruch wentyli na maxa.

Pytanie podstawowe... zaczelo Ci sie tak dziac w pewnym momencie, czy tez
bylo tak od nowosci ? :)

pozdr
Cichy