Demo producenta karty graf - animacja z muzyką

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Wed 06 Feb 2008 - 17:35:03 MET

Witam,

Ze 3 lata temu na stronie Ati lub Nvidii znalazłem programy będące demami
pokazującymi możliwości kart graficznych z tamtego okresu. Pamiętam, że
oglądałem wtedy bardzo fajną animację, na której piłeczki wygrywały melodię
na różnych instrumentach muzycznych. Niestety teraz chyba już nie ma takich
demonstracyjnych programów u tych producentów.

A może się mylę i nie potrafię ich znaleźć?

MN