Re: Jak "kupowałem" w Komputroniku

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski.nawirtualnejpolsce_at_invalid.com>
Data: Wed 06 Feb 2008 - 10:46:46 MET

Tadeusz napisał(a):

> wniosek jest tylko jeden: trzeba było kupować z wysyłką z centrali
> a nie odbiorem osobistym :)

No, ja sobie kupiłem tak płytę główną GA-M61SME-S2 z pamięciami
i prockiem. Owszem, w miarę sprawnie zrealizowane- tyle, że płyta
główna przyszła uwalona (1 bank pamięci nie działał) i z nie pasującą
maskownicą portów. Odesłałem z opisem uszkodzeń, po trzech tygodniach (!)
przysłali mi płytę. Sprawną, ale z tą samą maskownicą. Na maila
odpisali "nie mamy tych blaszek i co nam pan zrobisz".

Dlatego też polecam raczej darować sobie w ogóle zakupy w Komputroniku :-P

--
Dominik (& kąpany)