Re: Jak "kupowałem" w Komputroniku

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 23:50:50 MET

** M... <kfsfsk@ed.pl> wrote:

> Dla twojej wiadomości nie jestem dzieckiem

Ale tak się zachowujesz.

> i nie życzę sobie takich tekstów. Sam sprawdź jaki wyrok zapadł,

Nieprawomocny. W Twoich źródłach brakuje tej informacji. Poza tym ja nie muszę
niczego sprawdzać bo znam tę sprawę.Q

> bo widzę że nawet do końca postów nie potrafisz przeczytać. Link umieściłem
> powyżej.

Link to jakiś bełkot dla dzieci Neostrady. No sorry - dwa zdania, o tym że
zapadł wyrok i reszta to jest tendencyjne pierdolenie "dziennikarza" oparte o
te dwa nieprawdziwe/niepełne zdania. Że to jakoby ma zakończyć ekscesy na
Allegro. Po prostu to głupie. :) Pogratulować temu dziennikarzowi z Bożej łaski
profesjonalizmu.