Re: Jak "kupowałem" w Komputroniku

Autor: M... <kfsfsk_at_ed.pl>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 22:44:59 MET

> Na jakiej podstawie określasz, że jest ona wiążąca?

Na takiej, że była sprawa w sądzie wytoczona osobie która sprzedawała
samochód. Osoba która wylicytowała go za około połowę ceny sprawę wygrała.

> A z ciekawości pytam się dlaczego kolega czuje się *oszukany* przez
> Komputronik?

W życiu nic tam nie kupiłem i raczej nie kupię. Są dwa powody. Kupuje sprzęt
na firmę w hurtowni. Drugi to,że bez problemu można kupić o parę procent
taniej w innym sklepie w Internecie. Przy składaniu całego zestawu wychodzi
niezła sumka. Chyba mi nie powiesz, że komputronik ma niskie ceny?

Pozdrawiam