Re: wypalanie

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 21:34:07 MET

Osobnik posiadający mail mikmach@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Witam,
>
> Jaka jest obecnie obowiązująca religia na temat "wypalanie płytek,
> a ich jakość". Parę lat temu było to, że należy wypalać wolno wtedy
> minimalizuje się ryzyko "zgubienia bitów". Potem słyszałem, że należy
> wypalać szybko bo do najszybszej nominalnej prędkości producenci
> optymalizują sprzęt. Co obowiązuje obecnie?

ja nagrywam z polowa maksymalnej predkosci na dobrych plytkach i jeszcze mi
sie nie zdarzylo, zeby ktoras nie zostala odczytana.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,
jak pisze się słowo właściwe."   Julian Tuwim