Re: lpt na usb

Autor: rjka <rjka_at_o2.pl>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 15:52:55 MET

mam xp do ktorego sterow nie ma (nie potrzeba)
po zainstalowaniu po "chamsku" drukarka jest zainstalowana tylko ze na
lpt1 wiec to nic nie daje. jak zmienie port na usb001..005 to tez echo
(blad wydruku) ale na jednym z nich (usb004) drukarka jakis sygnal
dostaje bo sie wybudza ale i tak po dluzszm czasie jest blad wydruku.
portu dodatkowego lpt nie ma w men. urz. pojawia sie natomiast to co
pisalem w pytaniu (uniwersalna...)