Re: nowy laptop z XP

Autor: <Mich_at_l>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 12:41:15 MET

glizda pisze:

> 1) Czy są na rynku NOWE laptopy z WinXP?

Coraz mniej, ale wciąż szeroko dostępne.

> 2) Jeśli są, to czy są z dołączoną płytką instalacyjną z systemem, czy
> raczej z płytą/partycją recovery?

A jakie to niby ma znaczenie?

> 3) Które marki/modele NOWYCH laptopów dostępnych bez systemu wyróżniają się
> takimi cechami, że zainstalowanie i działanie na nich WinXP jest
> bezproblemowe?

Z autopsji mogę polecić F-S Amilo Pro V3515. Kupiony bez systemu,
najniższy model z Celeronem i VIA, XP zainstalował się i działa
bezproblemowo (udało mi się kupić system z dedykacją do F-S).

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl