Ge Force 440 MX AGP X8

Autor: Mariusz B. <mariusz2005_at_gmail.com>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 09:58:01 MET

Witam Szanownych grupowiczów
Problem następujący> Jest karta Ge Force 440 MX AGP X8 i po kolei:
1.) Chodzi pięknie przez prawie dwa lata pod rządami Win 98 Pl SE i
sterownikami BEZ ŻADNYCH problemów
2.) Instaluje ostatnimi czasy Win XP Proff Pl SP2 sterowniki systemowe JEST
PROBLEM - komputer średnio 2 razy na kwadrans zawiesza się, zamiast ikon w
programach mam czarne kwadraty, mycha skacze, itp.
3.) Instaluje oryginalne stery z płyty dołączonej do karty dla tego
systemu - WYNIK JAK pkt 2
4.) Instaluje strowniki od najnowszych do najstarszych ze strony NVidia
usuwając każdorazowo pozostałości Drive Cleanerem - WYNIK jak pkt. 2
5.) Usuwam Drive Cleanerem i ni instaluje nic - informacje o sprzęcie
pokazując "Monitor domyślny na" i tu pustka - WYNIK chodzi bez problemu.
Uciążliwością jest jednak np. przeglądanie stron i czy praca gdzie przewija
się często ekran. Niemiłosiernie wtedy klatkuje.

Wniosek: karta nie wydaje się uszkodzona - problem leży raczej w sterach
Czynności wykonane: W polu właściwości ----> rozwiązywanie problemów,
próbowałem różnych ustawień suwaka, włączałem menu nVidii wyłączałem, BEZ
SKUTKU
Wskazówka: monitor LCD SyncMaster 710N

Pytanie: jak się pozbyć problemu. Chce w miare płynnie przewijać ekrtan
jedak bez zawieszania systemu.
Proszę o pomoc.

--
Mariusz