Re: opinie na temet plyty asrock

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 09:51:06 MET

Ja mam w domu 3 lata płyte Asrocka K7upgrade 880, poza tym sporo płyt
asrocka w pracy ze zintegrowaną grafiką zarówno pod AMD jaki i Intela i jak
na razie zero problemów. :-)
Mogę policzyć, ale ta z 10 sztuk na pewno.
Jeden komp chodzi mi od pół roku z AMD sempronem i włąsnie płytą asrocka
jako router z winXP home 24h/dobę i jeszcze się ani razu nie zawiesił,
zasilacz modecom, ale szykuję się już do postawienia IPcopa. :D
Nie wiem dlaczego, ale wolę te płyty od Asusa czy gigabyte, bo takie też
posiadam. :-)
MSI mam też sporo bo ponad 5 lat i też bezawaryjne płyty.
Jedynie Solteki miały problemy z bateryjka, upływność jakiegoś kondensatora
smd powodowała, że rozładowywała się w ciagu miesiąca, wylutowanie tego
kondensatora przywracała sprawność.