rozbieranie pokrywy w laptopie ASUS A6J

Autor: <mohikanin34_at_gmail.com>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 00:28:27 MET

witam

chcę rozmontować pokrywę od tego laptopa, aby się dobrać do
przewodów sygnałowych zaraz przy panelu LCD
mam problem z wyświetlaniem kolorów w wysoko kontrastowych punktach na
ekranie
znalazłem rozwiązanie na te objawy, pewnik na 99,9%,
że wystarczy docisnąć wtyk przy LCD i problem mija
(problem znika, jak poruszam trochę pokrywą :) )
no ale trzeba się dobrać do LCD w pokrywie

szukałem sposobów na tą pokrywę od tego A6J, ale dla tego konkretnego
modelu nic nie znalazłem

może ktoś zna miejsce w necie lub sam ma jakieś doświadczenie, jak tą
pokrywę bezpiecznie rozmontować
i później z powrotem złożyć

pozdrawiam
panther